Mörkrädd??.....Nej inte alls...

Jag ska sova själv inatt, det är det absolut värsta jag vet. Jga vet att det inte finns spöken men joo det finns det visst det, D är bortrest och kommer hem imorgon så jag kommer förmodligen sova med en lampa tänd. Jag har ju sk. sovglasögon så för mig är det ju mörkt ändå men det känns ändå tryggare med lampan tänd. Gud vad jag inte är avis på de som är singlar som behöver sova själva varje natt, jag sov inte alls så bra som jag gör med D nu bredvid mig.

Men alla är ju inte lika mesiga å mörkrädda som mig så nu talar jag som sagt bara för mig själv.

Jag har förresten köpt en super fin och mysig svart expedition parka från Canada Goose är såå nöjd och den var värd varenda krona :)

Vad köper man förresten till sin man från sin dotter på farsdag??!

Nu ska jag ringa Emma å tjata vidare :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har samma problem om vad E ska få av R, så när du löst det, hör av dej=)

Kram

2008-11-06 @ 10:33:45
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0