Sovmorgon ...

Idag har jag jobbat, försov mig självklart, vaknade kl:10.50 å skulle börja 9.00, varför ingen ringde mig fattar jag iofs inte. Hur som hels var det HELT å hållet Davids fel.
Å nej inte som ni tror...David jobbade ju igår å brukar då komma hem runt 03.00-03.30 kommer han inte hem då han brukar så har jag en liten väckar klocka i mig som ringer å jag vaknar om han inte då sover bredvid mig. Inatt vaknade jag vid 04.30 å ingen D innom synhåll, ja ringde då i panik till honom då jag trodde ngt hade hänt, det visar sig att kassan krånglade å de bowlade under tiden så det tog ännu längre tid.

Vansinnig är ett milt ordval för att beskriva hur jag kände då, han vet ju att jag vaknar när han inte kommer hem som han ska så det minsta han kunde ha gjort var ju å skicka ett mess så jag visste hur det låg till. Men inte han inte, han tyckte ju att jag sov ju ändå så varför skulle jag märka när han kom hem el inte.
Kan säga att han inte gör om det igen! Hur som helst var jag så trött när klockan ringde vid 07.45 imorse att jag inte ens kommer ihåg att jag stängde av alarmet. Jag brukar alltid åtminstonde komma ihåg att jag satt på snooze men men..

Annars har dagen flutit på bra, bror å amanda var här en sväng på kvällen å vi drack glögg å kollade på Wallander :)

Nu ska jag slappa å sussa snart, på tisdag vankas det personalfest å det ska bli super kul :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är förlåten att du inte kommer på bolggträffen på tisdag när du har personalfest! Men jag tar för givet då att du tog en extra glögg för mej ikväll, för jag har inte hunnit=) Kram!

2008-11-30 @ 23:56:18
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Anna | Fru Puck

Ja, alltså. Jag skrev det innan och gör det igen - det gör inget att man börjar i tid! Saker som man inte tror ska tid gör det! Bordsplacering, alla tryckmaterial (dyrt som faan också) och välja klänning, catering, hår, smink, trosor, skor, etc.



Puh! När den här stressen är över ska jag försöka vara lite mer objektiv!

2008-12-01 @ 07:47:46
URL: http://frupuck.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej!

Du ska veta att jag va hemskt svartsjuk av mig förr.. När jag och R vart tillsammans. Jag litade inte på honom för fem öre, och det vart väldigt jobbigt för vårat förhållande! Med åran har han verkligen visat mig att jag inte har något att vara orolig för, och eftersom vi är förlovade, har köpt hus tillsammans och nu har barn nummer 2 på väg känner jag mig inte det minsta orolig. Och som han säger, vi har mer som binder oss samman nu än vad vi någonsin haft. :-)



Hur är det med er annars? Här är vi förkylda hela bunten. Jävligt irriterande!

Puss!

2008-12-01 @ 15:30:03
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Towa

Gud, jag vet inte vart man kan köpa kallingarna som såg ut som ett julpaket, kanske kan man googla? :)

2008-12-01 @ 16:31:36
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0