Aj Aj..

Jag är såå sjukt trött idag, har vart en ganska fartfylld söndag på jobbet med barnkalas å en del bokningar. Dessutom håller min rygg på att strejka, har haft skit ont nu i flera veckor å va å knäckte den för 2v sen men det vart inte mycket bättre. Jag ska å få massage hos min andra sjukgymnast imorgon så det ska bli underbart smärtsamt ;)

Eftersom det inte finns ngn tillräckligt bra el trevlig sjukgymnast här i Finspång så får jag bege mig in till Nkpg där jag redan har 2st, antar att det blir stan därefter. Jag har slut på mitt oumbärliga puder från Kanebo så det måste inhandlas sen har jag lovat katterna ny klösbräda nu i flera månader så det måste fixas innan de börjar klösa på mig istället.

Jag har shoppat lite på nätet den sista veckan, en svart Canada Goose jacka som jag får i veckan och de här super coola UGG´s skorna. Jag vill ha ytterliggare ett par så de kanske jag ska köpa i veckan, de är ju såå sköna och mysiga.

Nu ska jag ta å slappa, skulle ha färgat håret men det får nog vänta tills imorgon...

Puss


De jag redan har köpt, skaftet kan man även ha uppvikt :)



De klassiska jag funderar på att köpa :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jäklar vad snygga de va! Hur mycket kostade dem och var har du beställt dem från? Kram

2008-10-13 @ 17:49:22
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Linda

Precis!

Jäklar vad snygga de var!!

Hur mkt kostar de & vart har du köpt dom??=)



Kram

2008-10-13 @ 17:56:30
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0