Lördag, inte såå intressant

Idag har jag jobbat till 15.00 va iofs iväg mest hela dagen fram å tbx för att fixa gejer till jobbet, tex hade vi INGEN växel idag alls, hur faan tänker restaurangchefen (D) haha..men som sagt mamma fixar ;)

På eftermiddagen drog jag å Tuwis in till stan för att fixa gummistövlar till henne som hon kan ha på dagis ett måste med tanke på Sveriges underbara väder å att de är ute mycket om dagarna. Men inga skor i sikte, det verkar som alla barn i 1års åldern har fötts samtidigt förra året och deras morsor är bra mycket tidigare ute än mig. Ja jag väntar på att de ska få i dem på PoP snart å då ska jag va först. Men det vart två par skor åt henne ändå, ett par vinter å ett par boots hon kan ha nu, å sen så ska syrran köpa ett par till åt mig imorgon som jag lagt undan men inte hann hämta ut innan stängning idag. Ja så 3par kan man ju säga :)

På kvällen hann vi med en sväng till mamma, hon är barnvakt å Tuwas kusin Leoni så Tuwa fick busa av sig rejalt innan vi åkte hem. Hon somnade runt 21.00 så jag hoppas att hon sover hela kvällen/natten idag. Hon har ju kommit ur rutin nu när hon haft feber i veckan somnat jätte tidigt för att vakna vid 22.30-23.30 å sen va vaken i en timme el två, å jag behöver ju min skönhets sömn nu när jag jobbar *asg*...

Nu - blir det tv tittande för heela slanten..

Btw jag saknar min vän Emma som faan, hon flyttade förra helgen till Östersund där hon fått ett kanon jobb grrr jag unnar henne det men samtidigt är jag så självisk å vill ha henne här för mig själv moooaahhhaaa ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Jag saknar dig med min vän. Puss å kram - hela dan.

2008-09-07 @ 17:41:34
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Hanna

Åhhh, men lite shopping är ju aldrig fel, oavsett till vem=) Kram!

2008-09-08 @ 20:56:34
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: MBip

Heej! Hur har ni det därborta i "Niceplank". Jag brukar ju gå in och läsa lite om er men nu har det inte stått någe på ett tag. När är det lilla Tuwa fyller år? Hoppas att allt är bra med er och att ni får lite ledigt ihopa. Kram o kram

2008-09-11 @ 08:18:22
URL: http://bippas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vart har Sanna tagit vägen? Jag saknar! Kram

2008-09-14 @ 08:35:02
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: MBip

Hallå. I dag har Slussen spelat mot Vallonen på EuroBowl. Snart kommer vi och hälsar på hos er. Hoppas att allt är bra med er. Kram från Bip

2008-09-14 @ 16:30:34
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0