Tuwa 1år

Vår älskade dotter blev stor tjejja dag, hela 1år fyllda, oj vad året sprungit iväg. En fullspäckad dag med massor av paket och gratulationer.
Dagen började med att vi gick in och sjöng för lillan när hon vaknade, vi möttes av en smått grinig tuwa som inte visste vad hon skulle tro. El så var det för vi sjöng så dåligt haha..
Vi började lite smått med två paket för att värma upp henne, det vart en telefon och en polisbil/gåbil.
Dagen fortsatte i samma anda massa paket och besök av hela min släkt, tur att den inte är så stor ;)
På det hela var det en jätte bra dag med mycket lek och skoj, Tuwa var i sitt esse hela dagen och höll låda för oss alla med sina nya leksaker. För att nämna ngr saker hon fick, av oss en samojedvalp som vi hämtade hem i fredags,bobbycar, lego, spis med massor av tillbehör typ 250st, lego, docka, cd spelare med mycket mera :)

Nu får vi bara hoppas att hon inte blir besviken när hon vaknar imorgon och inte får ngr paket haha
Vi är helt slut efter denna dag så nu ska vi bara ta det lugnt kolla på en film och mysa med vår "andra" bebis. Tuwa slocknade som ett ljus för ngn timme sen förståeligt nog :)

Bilder ska jag försöka lägga in imorgon..

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du får gratulera den lilla tösen från oss!! :-)

Och hur går det med den nya lilla bebisen? Nyfiken som fan är jag, du måste lägga ut bild!! :-D

Tänkte att nu snart framöver, någon dag då du inte har så mycket att göra och jag har bil kanske vi kunde ses. Ja, om du har lust alltså :-)

Kram!

2008-09-15 @ 11:31:44
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Hanna

En samo-vadå-valp? Låter som sessans dag blev lyckad! Underbart! Kram kram!

2008-09-15 @ 20:36:24
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: rebecca

komentera mitt inlägg frågelåda eller kom igen med en fråga så är du jätte gullig ! <3

2008-09-16 @ 12:52:36
URL: http://jousel.blogg.se/
Postat av: Linda

Heej!

Nämen åååååå en samojedvalp!!

De är ju för snuttiga o söta.

Hur kommer det sig, jag har inte sett något om valpplaner, skriver du inte allt här?;)

Du bara måste sätta in en bild!

Hoppas det går bra med han/hon!

Kram



Å GRATTIS till Tuwa

2008-09-16 @ 18:36:56
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Jag vill OCKSÅ se valpbilder. För att inte tala om Tuwa-bilder. Puss.

2008-09-16 @ 20:16:03
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Fia

Heej:D förlåt att det kmr lite sent men du får gratta lilla Tuwa från mig och resten av familjen:P

hoppas hon fick en bra födelsedag:D

Läste att hon fick en liten hundvalp, kan du inte lägga upp en liten bild på den. måste se den lille:P hihi

Ha de bra

Puss och kram

2008-09-18 @ 12:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0