Beröm svårt el lätt

Eftersom jag har väldigt svårt för att ta positiv kritik och beröm så tror jag att ngn skojar med mig, det är nämligen så att en person har skrivit i vår jobb gästbok där jag näms. Detta är ju super kul om det är så att ngn gäst upplever sitt besök hos oss som trevligt och positivt och att jag gör ett bra jobb, men jag vågar inte helt ta åt mig ifall det är ngn som skämtar med mig!

Nu hoppas jag att så inte är fallet för det skulle verkligen vara ett dåligt skämt på min bekostnad och jag skulle känna mig jätte dum.

Nej jag ska ta åt mig hur som helst för jag vet att jag gör ett bra jobb :)

Är ni bra på att ta positiv kritik och beröm el blir ni som mig?!

Snart väntar ett bad och massage av min kära fästman, el ett bad åtminstonde!

Inlägget som följer från gästboken:

" Kanon bra.    2/11/2009 5:49:00 PM  
Hej.

Jag äter ofta lunch på (piiip), brukar bli ungefär 2 gånger i veckan. Och jag vill tacka för väldigt bra mat och väldigt bra service av tjejen som jobbar de flesta luncher i alla fall, hon är alltid glad och trevlig. Vilket uppskattas väldigt mycket. Tack.  "

Jag har cencurerat det lite :)

Kommentarer
Postat av: cicci

Det är klart att du ska ta åt dig gumman... Du är ju helt enkelt bäst! Och tro absolut inte att det är nån som skämtar, det kan du glömma :)

2009-02-13 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0