Cecilia jag älskar dig gumman

Såg just på det senaste avsnittet av The Hills där Heidi och Lauren som nu är osams kände att de verkligen saknade varandra, jag blev helt tårögd och kände att jag saknar och älskar min vän Cicci som nu bor i Göteborg och som jag träffar allt för sällan sjuukt mycket.

Du var den första personen som dök upp i mitt huvud när jag såg den scenen. Vi ses alltför sällan och gör aldrig ngt roligt ihop som vi brukade på singeltiden :(


Älskar dig gumman och saknar dig ngt så otroligt.


Kommentarer
Postat av: cicci

Och jag saknar dig hjärtat!!!! Hur mycket som helst... Du är bäst och jag älskar dig min underbara vän!!!



Pussss & Kraaaam cicci

2009-02-08 @ 10:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0