Grattis älskade Emma

Idag fyller min kära vän Emma 24år, tänk att kickan börjar bli vuxen ;) Hon har haft en underbar dag säger hon även fast jag tyvärr inte kunde vara där och fira henne, konstigt haha
Hon bor ju som sagt dryga 70mil härifrån så det är lite svårt så att säga. Hur som helst grattis till dig hoppas du kommer hem snart så jag kan ge dig en bamsekram och pussar i tiofalt :)

Annars har vi varit och badat med Tuwis på badhuset, ätit på O´Learys och haft personalmöte med "chefen" aka lovern.
Det var ett bra möte och jag hade som vanligt många åsikter om det mesta, känns som jag borde tona ner lite då de övriga kanske tycker jag tar mycket plats. De andra säger inte så mycket och jag tycker att om man har ngt på hjärtat så ska man säga det och stå för sina åsikter utan att vara rädd för att trampa ngn på tårna. Jag hoppas att jag inte gör det i varje fall men när det gäller jobbet är jag lite av en perfectionist, el ja det gäller nog hela mitt liv, får jobba på det med. Men jag vill att alla ska ta sitt ansvar där uppe och vilja liksom mig att det ska va städat och fixat varje dag. Har man inte den tiden är det ju inte ett måste att tvätta lycktorna men har man tiden så borde alla göra sånna enkla ting.
Jag gör som helst så gott jag kan och jag vet att många kan göra så mycket mer än de gör, ni som vet att ni redan gör ett bra jobb ta för guds skull inte åt er. Självklart kan man ha en dålig dag, det har jag med vissa ggr men inte 2-3dagar i veckan det är inte ok!

Nog om jobbet min vän Linn ska operera sig nu nästa söndag och jag önskar henne all lycka.
Stora bröst står på agendan och det är just vad hon komme att få, hoppas du blir nöjd och de blir fina :)

Puss säger jag väl nu så skriver jag kanske ngt senare igen.

Emma 24år idag, sorry gumman jag snodde en bild av dig utan att fråga, antar att det är okej i det här hyllningsinlägget ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0