I´m in love

Ja här ser ni min nya kärlek, blev ju inte den söta rosa just pga att den inte vart rekommenderad av de jag pratade med, det hade aldrig räckt med bara den utan den är bara bra som ett kompliment.
Hur som helst den här är helt otrolig, suger som bara den och sladden räcker i hela lägenheten så jag behöver aldrig byta kontaktuttag. Det var faktiskt kul att dammsuga idag och det kan jag säga att jag aldrig sagt tidigare, sen kostade ju vår gamla 599:- och den tidigare var nog ännu billigare. Nej man ska nog inte va snål när man köper dammsugare, den här kostade 2500:- men var på special pris den här veckan så jag betalade 1800:- surt tyckte jag först men helt klart värt det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0