Jag "vann" den ändå :)

Jag skrev ju tidigare om att min vän Emma hade en klänning på auktion på tradera som jag inte vann, det va inte jag som budade. Vad är då chansen att den personen som vann auktionen inte svarat på Emmas mail och heller inte betalat klänningen?! Det är ju ganska vanligt att man ibland blir lurad på tradera av oseriösa köpare och säljare för den delen men jag har både köpt och sålt ganska mycket och inte en enda gång har det blivit ngr problem. Jag är självklart jätte nöjd över att "affären" gick snett för nu får jag ju den istället.

Den har inte kommit hem till mig ännu men i veckan hoppas jag, tänkte ha på mig den på Alla Hjärtans Dag och mina nya porriga...

Så här ser den ivarje fall ut, visst är den super fin?!

Obs! det är inte tjejen på bilden som skrivit inlägget ;)



Kommentarer
Postat av: Angelica

AS snygg!!!!!!

2009-02-07 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0