Mina nya porriga och ngr andra godingar

Dessa har jag nu fått hem från nelly, de är så sjukt mycket snyggare på än på deras hemsida :)

Shit va stora mina fötter å skor ut ser ut bilderna, ni får tänka på att kameran lägge på lite :)



Dessa är mina "porriga" de är endast 13cm höga vilket inte syns direkt på bilden tyvärr :)



Dessa köpte jag från asos.com och jag älskar den stilfulla rosetten bak endast 11cm höga ;)



Jag har många fler i garderoben och de flesta är nästintill oanvända men.....

Jag älskar mina höga klackar och jag skäms inte över att säga att jag inte kan gå i dem haha

Kommentarer
Postat av: cicci

Riktigt snygga måste jag säga, speciellt de från nelly.

2009-02-13 @ 23:00:19
Postat av: Svansen

Lovely! Just lovely!

2009-02-14 @ 22:25:52
URL: http://svansens.se
Postat av: emma j

du är inte ensam om att inte kunna gå i klackar, jag lovar ;)

2009-02-16 @ 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0