Att suga är ledordet

Så nu har jag plockat och donat mer el mindre hela dagen, jag har bytt gardiner i Davids "spelrum", rosa och vita haha han vart överförtjust. Tvättat och hängt två tvättar, nu har jag bara dammsugningen kvar men Tuwa sover så jag måste vänta tills hon slår upp sina blå.

Självklart fick jag extra tvätt då David vaknar och ser att ngn av katterna har kissat på min sida av sängen, så nu måste jag tvätta både madrass, täcke och lakan suck. Katterna kissar aldrig inne men ngn av dem var instängda i sovrummet  medans David sov så då hände det tyvärr en olycka.

Åhh vad jag skulle vilja ha e ny dammsugare innan jag sätter igång, vår är så sjukt dålig på att suga så när man väl är klar är man helt genomsvett. Funderar på att ta en tur till Viberga och kolla om de har ngn till bra pris, helst vill jag ha en sån där trådlös i rosa men vissa säger att den inte räcker att ha som enda dammsugare medans Ninnie på jobbet säger at den är skit bra.


Kommentarer
Postat av: cicci

Vad du fixar och donar hela tiden... du är såååå duktig! Vi har en sån dammsugare. Och jag kan säga att den är bra, men som andra hade sagt så räcker det inte att bara ha den. Speciellt inte eftersom ni har era söta kisse katter.



Puss och Kraaam Cicci

2009-02-24 @ 21:32:59
Postat av: svansen

Jag har också hört att den inte är så bra. Men kanske som komplettering.

Kram!

2009-02-24 @ 22:52:14
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0