Villervalla

Idag kom paketet med Tuwas nya kläder från Villervalla och de var super snygga. Tänkte först ta kort på dem å visa men jag är helt enkelt för lat å seg idag för att hämta kameran och sen lägga in bilderna i datorn.

Dessutom känns det som jag har bloggtorka just nu, inget vettigt har jag att berätta och det lilla jag har är jag för lat för skriva om. Men men kanske bättre imorgon :)

Så fort Tuwa somnat ordentligt ska jag ta ett långt varmt bad och bara va, sen väntar boken Champagneflickan som jag nu kommit in i så jag har svårt att släppa den om kvällarna.
Har ni ngr bra boktips för snart är den utläst och jag behöver ju en ersättare :)?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0