Så nedrans taskigt

Jag har nog aldrig blivit så grundlurad som ikväll när David bjöd på en jätte god och krämig pasta rätt med strimlat biffkött.
Gladeligen satt jag och mumsade i mig en jätte stor portion när jag hittar en liten sena i en bit och påpekar att sån bit skulle jag aldrig kunna äta. David säger då att köttet var svårt att "putsa" och jag fattar inte vad han menar å påpekade att jag har gjort det hundratals gånger å så svårt är det ju inte.

Karl kläcker sen att jag aldrig "putsat" det här köttet och jag ser frågandes på honom och kommer på att det säkert inte alls är nötkött, paniken börjar krypa på. Är det kalvkött??!

Jo men visst är de det, jag höll på att spy el mest inbillade jag mig för det var ju jätte gott men jag äter helt enkelt inte kalv bara för att. Det är inte så att jag tycker kalvar är så söta el ngt så utan jag har bara bestämt mig för att vissa kött äter jag inte bara för att som sagt. Jätte larvigt och nu när jag har ätit det kanske jag ska börja prova mer mat bara jag inte vet vad det är innan för då går det inte ner utan jag bara tuggar å tuggar tills det blir en stor boll i munnen å jag mer el mindre spyr.

Ren idioti: Ja

Nu ska jag snart ta ett bad och krypa till kojs med mannen dvs om han kan släppa sitt jäkla x-box.

Puss

Kommentarer
Postat av: milla

Haha! så trög du e, du vill hellre äta en gammal ko? Vill du hellre äta höna då än kyckling? Nu blir ju inte djuren så gamla innan man slaktar dem visserligen men ändå? puss

2009-02-04 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0