Bollhav?!

Tänkte jag skulle ta en dusch nu på kvällskvisten och hade helt och hållet glömt bort att den redan var bokad. Problemet är att jag börjar jobba klockan nio imorgon bitti och jag är sjuk morgon trött så det finns inte en suck att jag orkar gå upp tidigare å duscha då. Så alltså är det jag och sisådär 200 bollar, det är det som kallas Boll-Hav :)

Kanske ska berätta anledningen till varför poolen med bollar ligger där och det är för att vår kära dotter hällt mjölk i bollhavet som jag märkte igår eftersom det luktade bra surt typ spya. Förmodligen va det ngn vecka sen hon utförde dådet!

Puss




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, den lilla busskruttan! Tur att det är kul med bollhav då! Kram!

2009-01-14 @ 15:58:11
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0