En tur till staden?!

Funderar starkt på att åka in en sväng till stan idag och shoppa lite, vi var ju inne i lördags och visst fick vi med oss ngr påsar hem men det va mest stressigt så jag känner att jag inte riktigt hann kolla ordentligt :)
Måste ju byta den förbaskade Draught Mastern oxå, hoppas jag får en ny rakt av så den här inte ska lämnas in å kollas på vad det är för fel så vi får vänta på en ny, då kommer jag verkligen gå i taket!

Karln är som vanligt på jobbet å styr, vi byter leverantör idag från Spendrups till Carlsberg så det är mycket som ska fixas, ölkranar ska bytas ut och fatanläggningar,kylskåp, glas mm. David var kvar till 03-04 inatt och bytte ut kylskåpen och fyllde på med nya dryckerna så hur han orkade gå upp imorse fårstår jag inte. Tänkte ta en tur upp in vi drar in till stan och kolla hur det går för dem.

Nej om man ska ta och ringa syster för att höra om hon hakar på?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0