Ett dopp i badet

ja gud så skönt det skulle va att lägga sig i ett varmt bad med bubblor i och tända ngr ljus å bara va :)
Tuwa har gått och lagt sig så jag ligger i soffan och slappar, helt underbart, hoppas på att hon inte vaknar ngt ikväll.

För övrigt har jag jobbat hela dagen och på kvällen vart det middag hos mamma för att fira min brors födelsedag.
Jag känner mig helt slut i kroppen som typ efter ett träningspass så det där badet ska jag nog ta och ordna snartast måste bara plocka ur allt som Tuwa slängt i först.

Hon gör alltid det, så fort hon är i badrummet tar hon allt hon får tag på och slänger i, sen vill hon bada såklart :)

Nej ikväll ska det bli sängen tidigt för mig, jag säger det varje dag men idag måste jag verkligen det då jag inte gått å lagt mig tidigare än 01-02 hela veckan och sovit dåligt.

E det ngn bra film ikväll förresten, jag e sugen på Wallander men man har ju sett de flesta. Just det skulle ju sova tidigt, kanske kan läsa lite innan jag släcker lampan dock :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, jag trodde ju du slutat blogga ju=)

Men lugn du är tillbaka=)

Puss

2009-01-19 @ 09:47:49
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0