Hata katten

Jäkla skit katt nu har han vällt mina fina tulpaner och har under dagen  bitit och slitit i dem så nu har de redan börjat sloka. När jag då tar bort blommorna och ställer dem där han inte kommer åt dem så upptäcker han istället kristall lampan så nu hänger han i den å dinglar. Jag dödar fanskapet snart, el nej det gör jag självklart inte men jag blir jäkligt irriterad i varje fall.

Jag har beställt dörrar nu till vardagsrummet de ska bara lackas så får jag dem, ska bli så skönt för då ska inte katterna få vara här inne om dagarna. Kanske lite när vi är hemma men jag är så trött på allt katt hår som är överallt på soffan och mattan och Milo som bara förstör, kan han inte bara ligga å va söt?!

Puss

Ganstern Milo


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Han kan få komma och bo hos mig!





2009-01-15 @ 21:03:35
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Hanna

Fast med de tussarna ur öronen och dem ögonen så gör det inget....;)

2009-01-15 @ 21:31:50
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0