Jobbar å står i

Är på jobbet och känner mig helt slut, vart mycket på lunchen och jag jobbade själv så ett tag va jag inne på hur skönt det skulle va att antingen klona sig själv eller ha två extra armar. Inget av det hände dock så jag fick springa röven av mig så nu har jag knappt ngn kvar (önsketänkande). Nej vars jag har knappt ngn häck å tala om från början, platt å jävlig är den så jag skulle vilja ha lite mer put men är för lat för att träna såklart.

Ikväll blir det tacos hemma hos mig, mamma skulle åka å handla så lagar jag. Mycket skönare att göra det hemma hos mig då vi har dismaskin å de inte. Syrran å Leoni skulle ev oxå komma och även sova över, jag har lovat att passa Leo när Milla jobbar imorgon. Det är visserligen bara ngr timmar så vi får se hur mycket bus kan de hinner hitta på med mig de små trollen :)

Nu ska jag äta bakadpotatis med fin hackat bacon och en massa sallad, jummie...ska även övertala kocken om att jag ska få ta med mig en laddning natchos och guacca till kvällen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0