Mumma

Efter att ha pratat med min vän Emma igår kväll och fått reda på att hennes kompis köpt ett par skit snygga skor på nelly.com så var jag självklart tvungen att gå in å kolla. Jag vet inte vilka skor hon har köpt men jag hittade ett par jätte snygga skor som jag bara vill ha. Jag har varit ute efter ett par gladiator klackar länge nu men inte hittat ngr snygga, helst av all vill jag ha ett par som jag såg i The City men hur lätt är det att hitta just ett par sånna?!

Ngt jag tycker är lite svårt med just de här gladiator skorna är att det är en fin gräns mellan skit snygga och helt enkelt bara hor aktiga pjucks. Jag har aldrig varit mycket för platå fram på skorna då de lätt ser ut att va stripp skor, typ.

Hur som helst de här fastnade jag för, inte direkt riktiga gladiator men super snygga.
Och priset endast 399:- som hittat :)


Bild lånad från www.nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0