Ny bloggare i sikte

Ja än så länge är det visst ingen som vill ge mig ngt tips på present, tråkigt, tänkte att det kanske va så att ingen läste min blogg men så va inte fallet eftersom jag kollade statistiken förut.

Hur som helst min karl har börjat blogga, han gjorde en blogg för 1,5år sen och har inte skrivit ngt sen dess förrens igår då så nu kan ni även följa hans tankar och dagar. Självklart kommer han ha lite mer seriösa inlägg än mig men ibland överraskar han med ngt roligt så kika in vettja ;)
Så idag har jag därför gjort en ny design till honom, ganska tråkig iofs men en sån som han ville ha. Det enda jag ska göra innan den är helt klar är att lägga in lite bilder så den får lite färg, sen kommer den säkert ändras under tiden men den är bra roligare nu än den va i standard modellen tidigare.

Och nej david är inte jätte kristen och går i kyrkan varje söndag, han är troende på sitt sätt och har tex texten Luk 10:18 in tattuerat över dödsängeln på sin underarm. Luk 10:18 är texten man ser på första bilden i headern, själva bilden kommer bli hans 3:e tattuering på överarmen. Ifall ngn undrade ;)

Funderar nu på om man ska se ngn film el va så förståndig och gå å lägga sig och kanske läsa lite innan John Blund förhoppningsvis infinner sig?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0