Skor, alla älskar vi dem

Jag köpte ju ett par sjukt snygga skor i Glasgow, höga svarta med lila inuti och lila på klacken för endast 55:-  fattar inte att jag inte köpte fler både till mig och mina vänner. De fanns i blått, svart, lila och chock rosa, det e då faan att jag vart snål helt plötsligt då vi va iväg. Jag kan säga att min syster vart ganska sur när jag berättade att jag köpt dem men inga till henne och jag förstår henne, varför gjorde jag inte det?! Va jag full el??

Just det jag ramlade även i dem första gången och skrapade upp hela knäna, typiskt mig att trampa rakt i skåran på ett brunnslock och då vricka foten. Dessutom precis framför vakterna på ett ställe vi tänkt gå in på så vi fick inte komma in då de trodde jag va full. Hallå fattade de inte att jag bara va nybörjare!! För jag va faktiskt inte full trot el ej :)
Efter det haltade jag i en dag efteråt men sen mjuknade vristen upp sig :)
Måste träna på det där med klackar haha


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himla snygga!!!! Jaaa, du hade ju kunnat sälja på blorren!

2009-01-19 @ 09:50:16
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Milla

Snygga o som vanligt kunde du inte köpa ett par till mig när de va så billiga!

2009-01-26 @ 10:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0