Tjohooo

Ikväll börjar Let´s Dance det är nog utan tvekan det enda program som både jag och David sitter spikade framför vaje fredag. Ska bli kul att se vilka som  valsar vidare den här gången, håller tummarna för att vi denna gång slipper ha en ny Brandeby som man ska behöva sitta å glo på vecka efter vecka och som inte blir ett dugg bättre ändå. Men det är ju iofs vi svenska folket som sitter å röstar så in i helvete barnsligt.

Annars har jag fördrivit dagen med att busa med Tuwa, och när hon sov tidigare såg jag på filmen Mamma Mia, hade inte sett den tidigare och jag hatar i vanliga fall musikalfilmer så jag var nära på att stänga av redan efter 5min.
Som tur var gjorde jag inte det utan det visade sig att den va väldigt bra alltså väldigt töntigt, typiskt tjejjig men ändå bra :)

Förra helgen var vi i Glasgow för en weekend bara jag och David, vi hade skit kul och jag fick se många sevärdigheter med David som guide. David bodde ju där i ca 1,5år och flyttade hem först då han träffade mig :)
Mer om resan ska jag berätta senare men just nu hinner jag inte, vi är bjudna hem till bror min på lite öl och vin och såklart Let´s Dance så nu e det skynda skynda...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0