Pray to God you Never get Caught!!

Jag sitter och pratar med min bror el rättare sagt vad jag tror är min bror på msn, han säger att han och hans flickvän har gjort slut och att han är på statoil å hänger. Saken är den att de va osams igår å visst de kan ha gjort slut men de blir alltid ihop igen så det hänger jag inte upp mig så mycket på, men sen säger personen saker som bara micke vet el ngn av hans kompisar tex att Amanda (mickes flickvän) ska till Hugos ikväll, vilket hon skulle. Då är det ju självklart att man tror man pratar med sin bror, men nej han va som ett frågetecken när jag ringde honom, de har inte alls gjort slut å han har inte vart inloggad sen 16.00 tidigare på eftermiddagen.

Det finns bara ett visst antal av hans kompisar som vet hans lösen och då kan man lätt utesluta det till att det är ngn kompis speciellt eftersom de visste saker ingen annan "hacker" skule kunnat veta. Vem faan gör ngt sådant??!

Micke har misstänkt att det va ngn för när han logga in tidigare var det ngr kontaker som han inte hade pratat med på jätte länge som nu hade skrivit svar på saker han inte ens har frågat. Med andra ord den personen kan ha skrivit vad som helst till dem och eftersom den personen bara ute efter att förstöra vill varken jag el min bror veta vad, jag har nu raderat hans msn/hotmail adress och det går inte att aktivera igen pga av lösenordet. Jag har skapat en ny åt honom där bara vi i familjen blivit addade så nu ska väl inte ngn kunna komma in å försöka förstöra.

Jag skulle kunna slå in pannbenet på den jäveln som fuckar med min bror så för deras skull hoppas jag att vi aldrig kommer få reda på vem det va, familjen  är som sagt familj å den jävlas men inte med ostraffat. Inte i min släkt!!

Min msn vart oxå "hackad" för länge sen men då var det inte ngn jag kände utan ngn idiot som tyckte det bara va kul, att den inte kände mig märktes fort på konversationen den haft med mina kontakter.


Som sagt vem behöver fiender när man har vänner som min bror?! Era avundsjuka AS?! Det är ju som sagt inte hans fel att ni inte får knulla!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Något liknande hände mig också... Det va mitt X, som jag hade innan R, som tog sig in på min lunarsida och började skriva till massor av folk. (han ändra även lösen och mail så jag inte kunde komma in) Han skrev till folk att jag inte gillade R och att han va dum i huvudet. Att jag fortfarande gillade mitt X. Och att jag ville ha kuk m.m till andra killar... Jag borde ju fattat att killen inte hade ett rätt i huvudet då han bodde på ett "hem".. Så min pappa ringde dit och prata med dom som hade hand om honom och sa att om han inte sa som det va till alla, ändra tillbaka lösenord osv och lät mig vara ifred skulle vi anmäla honom till polisen.

Han slutade tvärt och sen vart jag av med honom... Men innan den här grejen på nätet hängde han efter mig när jag va ute osv och ville snacka med mig själv ute osv.. Kan ju säga att man va lite rädd, man känner ju inte folk efter 1 månad precis...



Tack för tipsen på ersättningen btw!! :-D

Kramar!

2009-01-18 @ 13:26:40
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0