För roligt för att hållas hemligt

I tisdags låg David och jag i sängen å var lite små filuriga, jag säger då från tomma intet att vi måste ju köpa ngn "vuxenfilm", ja menar det har väl varenda Svensson nuförtiden och vi kan ju inte va sämre. Sagt och gjort tog David fram datorn och började leta efter ngn som vi skulle tycka va intressant.
Mycket konstiga finns det och alla ser ju ut att va skit dåliga utifrån namnet på dem och bilderna från framsidan ett exempel: Fel hål är rätt hål för våra kåta morsor, den låter ju väldigt lockande.... eller kanske inte.
Vi beslutade oss tillslut för att köpa en med Jenna eftersom jag inte orkade gå igenom alla tusentals som finns.

Idag kom den hem i brevlådan och jag kan se förväntan hos David när han öppnade den (jag va på jobbet).... i paketet ligger det en film såklart men inte den filmen vi beställt utan U.S. Marshals, visserligen en jätte bra film men inget vi går igång på i sängkammaren, räkningen var på Jenna filmen så ngt hade de gjort rätt ;)

David vägrade hur som helst att ringa dem för att förklara misstaget vilket jag inte har ngr problem med, ngt som var ett problem är att man inte kan ringa till dem utan måste skriva ett jävla mail för att förklara felet. Det är nog det värsta jag vet att behöva skriva en uppsats om ngt som skulle tagit mig två mnuter att förklara och reda ut på telefon. Men jag tyckte nog att jag förklarade vårt dilemma riktigt bra så nu väntar vi bara på svar.....fortsättning följer......

så jävla typiskt vår tur när man gör ngt "förbjudet" så blir det bara fel haha

P.S Varför ser alla porrfilmer så himla alá 80-tal?


Denna hade vi beställt                         Denna fick vi istället

                                        

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha du är underbar PUSS!

2009-07-09 @ 21:55:56
Postat av: Emma Andersson

hahahahah!

2009-07-11 @ 14:34:03
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Michelle

Haha så roligt. Detta gjorde min kväll.

Ibland kan det bli så fel när man ska försöka vara lite charmig ;D

Hoppas ni hade det trevligt iaf :)

2009-08-14 @ 18:40:40
URL: http://snuttisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0