Möte med med gammal vän

Nyvaken och lite små seg känner jag mig, Tuwa sov hos oss hela natten förmodligen för hon tyckte det var alldeles för varmt i sitt rum och jag håller med henne, där inne står det vekligen helt still. Men duktig som vår prinsessa är så sov hon ända till tio hugget, bäst att passa på och njuta nu innan tvillingarna kommer för då blir det nog inte mycket till sömn på ngr månader. Jag längtar såå efter dem och det ska bli så kul att bli föräldrar igen, att det är två små troll som kommer har jag nog inte riktgt förstått än utan det sjunker nog in först när de poppar ut. Så var det när jag väntade Tuwa med att man inte riktigt fattade att det var ett barn man bar på och som snart skulle komma ut till oss och även om dettta är andra gången så är det lika svårt att verkligen fatta den här gången med. Livet är ett mirakel :)

idag ska jag träffa Veronika en gammal vän som jag inte träffat på säkert 1,5år om inte mer, det ska bli hur kul som helst. Nu funderar jag bara på om jag ska städa av lite här hemma innan jag åker iväg, nu ringer hon så jag måste kila.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0