Sitter på jobbet och avundas alla som har semester

Sitter på jobbet och har tagit en liten fem minuters paus, nu när man inte röker längre så tar man ju aldrig ngr breaker som förut utan nu känner man sig istället dum om man sätter sig fem minuter och vilar benen. Konstigt det där att det är så naturligt när man röker att få springa iväg och ta fem min även när det är jäktigt men som ikke rökare är det mindre tillåtet och då ses man som lite slapp istället jaja det e väl så det är.

Just nu har jag ett fruktansvärt sug efter en massa sötsaker och vill gärna äta el tugga på ngt hela tiden men det funkar ju inte i längden. Som tur var äter jag inte så mycket onyttigt åt gången när jag äter men jag äter desto oftare, när jag väntade Tuwa så var jag inte speciellt gotte sugen el inte mer än vanligt åtminstone utan jag får väl skylla på att det är två därinne nu :)
En trevlig överraskning igår hos barnmorskan var att jag bara gått upp totalt 4kg sen jag blev gravid och det är inte speciellt mycket i månad 6 med tvillingar tycker jag. Jag väger mindre nu än vad jag gjorde i samma månad med Tuwa så jag hoppas inte jag blir som en flodhäst de resterande månaderna, jag har ju en förmåga att samla på mig vatten de sista månaderna.
Vi får se helt enkelt jag tänker ivarjefall njuta av den här graviditeten så länge jag kan för efter de här bli det inga fler, hör du det David ;)

Ikväll ska vi på kalas till Micke och Tina, hon fyller år idag och det ska ju självklart firas lite tråkigt för henne dock att ingen i hennes familj är hemma och firar henne så hon får hålla tillgodo med oss istället :)
Hade lite problem med vad vi skulle ge henne så mamma och jag gick ihop och köpte nya dynor till deras utemöbler, självklart passade de inte så hon fick pengarna istället. Tänkte köpa ngt i Thailand när vi är där, känns bara onödigt att köpa ngt idag bara för att ge och i Thailand finns det ju mycket fint. Jag längtar som bara den till att vi ska komma bort bara vi tre och få rå om varann, vi behöver det verkligen med allt jobb runt omkring oss här hemma speciellt David som aldrig får semester från jobbet utan att det alltid ringer även när han är ledig. Men nu får ni inte tag i honom på HELA 15dagar, hmm undrar hur det kommer att gå och om David kan slappna av och inte oroa sig allt för mycket.

Nej nu måste jag fortsätta jobba :) 

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh gumman va skoj att du börjat uppdatera igen!

ha dte helt underbart i tahi nu!

Kramisar

2009-07-02 @ 21:23:27
URL: http://tvanyanseravguld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0