Kattskrälle

Just det en fråga: Tycker ni att man ska behöva få sin sömn helt förstörd varje natt för att man har en katt som väcker en hela tiden genom att slicka, trampa och spinna på mig när jag sover?!

Jag håller nämligen på att bli tokig på vår ena kisse Milo som är helt förjävlig om nätterna, varenda natt nu i flera veckors tid har han väckt mig och jag har jätte svårt att somna om mellan gångerna. Problemet är att jag kan inte stänga sovrumsdörren heller pga två faktorer den ena att de har sin toa inne på toan som ligger i anslutning till vårt sovrum, den andra och avgörande är att om jagbstänger dörren så klöser han och krafsar på dörren i flera timmar el tills vi öppnar dörren. Dessutom är inte dörren tät el hur man ska förklara så när han krafsar på den så står den och slår och då kan man knappast sova!

Så vad ska jag göra?! Inte fan ska en katt styra och förstöra min sömn så det i sin tur drabbar mitt liv mer el mindre?!

Jag funderar starkt på att försöka hitta ett nytt hem åt honom för jag orkar snart inte mer!

Kommentarer
Postat av: emma

det där med nytt hem kanske inte är en allt för dålig idé!

2009-03-28 @ 17:49:02
Postat av: svansen

Kan man inte bara släppa ut den? Nej, jag skoja bara, nytt hem vore kanske en idé. Kram!

2009-04-09 @ 20:29:41
URL: http://svansens.se
Postat av: Carolina

Hej! Ville bara påminna om mitt Gangstar party nu på söndag, klockan 14.00. Är det intressant? Du är välkomen! Jag vill bara att du osar senast imorn klockan 13.00!

Hoppas allt är bra annars! Kramar!

2009-04-17 @ 15:35:07
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0