Planka jummie

Har jobbat 9-17.00 idag och det gick bra, var bara så seg pga av spränghuvudvärk ngt jag aldrig brukar ha. Fredagen vart inte riktigt som planerad, det vart ännu mer folk än jag hade räknat med så istället för att sluta vid 17.00 som jag räknat med vart jag kvar till 23.00 innan jag kastade in handduken. Jätte lyckad buffe´och bara nöjda gäster, själv satt jag kvar efter och drack drinkar, tyckte jag var värd det.

Tack snälla mamma och Rune för ni tog hand om vår Tuwa, skönt att hon sover så bra att det inte blir ngt extra jobb för er :) Tack för all hjälp vi får när sånna här oplanerade saker dyker upp  och att ni alltid öppnar upp ert hem för oss i tid och otid ....Älskar er

Just det jag bjöd familjen på plankstek med oxfilé just och jag kan säga att det blev en hit, som vanligt när jag rockar i köket *asg*

Nu ska jag gå över en sväng till Linn som opererat pattarna idag och jag är mer än nyfiken på hur de blev :)

Kommentarer
Postat av: svansen

Oj då, blev visst lite ändrade planer. men det blir ju trevligt när lönen kommer=)

Kraam!

2009-03-02 @ 15:22:48
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0