Thierry Mugler I´m all yours

Idag vart det en del shopping efter vår kurs i Norrköping, fyllde på min Thierry Mugler parfym Angel som jag haft sen jag var säkert 20år. Älskar den doften och den är den enda jag hållt fast vid, har nog inte köpt ngn av mina andra parfymer jag provat mer än en gång. Iofs älskar jag även Viktor&Rolf Flowerbomb även fast jag bara köpt den en gång.

På stan blev det även två par jeans tajts från Vero Moda, puder från Kanebo, en mascara och en bh och trosor. Tyvärr var bh´n för liten när jag kom hem och provade, de har inte så ofta bh i strl:85D på H&M men nu när de hade det så slog jag till och ändå var den för liten, jag förbannar min tuttar!!

Ska göra som Linn när jag fött mitt andra barn och lägga mig under kniven haha

Nu blir det matlagning till familjen.






Kommentarer
Postat av: vinterros

tuva är ett sånt sött namn!

2009-03-02 @ 20:07:50
URL: http://vinterros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0