Män som hatar kvinnor

Igår hade jag och David en lite biodejt och vi såg då självklart Män som hatar kvinnor, den var verkligen jätte bra och de 2,5h som filmen varade kändes som 1h. Spänning från första stund och inte en tråkig minut, sen är jag ju ett stort fan av Stieg Larsson och har läst alla hans böcker i triologin om Mikael Blomqvist på Millennium.

Idag köpte vi en ny dator, en liten som David kan ha med sig på jobbet och när han är bortrest, just nu är han nämligen i Stockholm på utbildning i två dagar så jag och Tuwa är själva tills på onsdag kväll. Så det passade ju bra att vi just idag köpte en dator som han kunde ta med sig, väntar nu på att han ska logga in på msn snart så vi kan tjata lite.

Suck behöver färga håret ikväll men jag är så trött och slö att jag orkar inte, men jag har sån gräslig utväxt att jag vet inte om jag riktigt har ngt val. Det var inte länge sen jag färgade det men det växer som ogräs så en gång i månaden räcker knappt, det kommer lixom fortfarande färg när jag duschar så man tycker ju inte det ska behövas!

Kommentarer
Postat av: svansen

Oj, så du har läst böckerna och tycker ändå att filmen är bra?! Då litar jag på dej och ser den också då!

Kram!

2009-03-09 @ 22:29:31
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0