Vem är källan till den ondskefulla doft som så tydligt vill förinta oss

David och jag sitter i soffan och kollar på wipeout på 5:an, plötsligt smyger en vidrig doft sig fram och in i våra näsborrar. David tittar på mig och utbrister ett: va faan, jag som då upptäcker stanken skriker högt likadant och frågar om det är David. Det luktar nämligen ren och skär bajs, el värre det luktar bränd bajs. Sen hittar vi källan det är såklart katten Mollie som ligger på armstödet som är förpestaren och efter den andra attacken ber han mig gå fram och lukta om det verkligen är hon.

Jag går fram och förbereder mig, men inget, det luktar inte alls om henne, då slår det oss och vi ropar in vår dotter som så smidigt rymt från rummet sekunderna tidigare. Tuwa har skitit värr än någonsin och riktigt ruttet och när stanken nådde oss första gången stod hon minst 2meter ifrån oss så ni kan tänka er styrkan på den skiten.

Vi skrattade högt, bad om ursäkt till Mollie och jag satte David på blöjbyte :)

Nu ska jag se på film och äta chips och dirre, sen blir det mys med karln resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, och stort tack för kommentaren i min blogg.

Alltid kul att få "respons" på det man skriver!!

Recepten kommer jag absolut att fortsätta med :-)



"Vårat" hus är ett radhus i Krokek.

Det blir vårat om två veckor och jag längtar ihjäl mig!!

Jag kommer skriva om ALLT så fort vi har fått nyckeln, och då även visa bilder :-)



I vilket område letar ni hus??



// Hälsningar Marie

2009-03-16 @ 22:36:16
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0