Så var den upplåst igen

Ja nu känner jag inte längre att ha min blogg låst längre, så jäkla hemligt skriver jag ju ändå inte men skönt att ha den låst ett tag å för den stunden veta vilka som är inne och läser.

Veckan har bjudit på en hel del shopping, jag har köpt kläder till barnen och tröjor/leggins och skor till mig själv. Har hittat det bästa shopping stället på nätet dvs www.tradera.se där man kan hitta NYA Meandi kläder till barnen för ca:80% av priset vad det skulle kosta mig att köpa det av säljare :)
Annars har vi vart hos svärföräldrarna i helgen och bara tagit det lugn och umgåtts, det har vart trevligt och Tuwa har vart i sjunde himlen, hon älskar sina kusiner och farmor och farfar som hon tyvärr ser för sällan.

Nu ska jag nanna men återkommer snart....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0