Alldeles för lite sömn

Har försökt nu igen under dagen att ändra min design men utan framgång, jag tycker ju att jag gör precis som det står på designadinblogg.se men ändå funkar det inte.

Annars blev det inte mycket sömn i natt, gick och lade mig strax efter halv fyra i natt men kunde inte somna så jag låg i ytterligare en timme innan jag tillslut somnade. Upp klockan halv åtta igen med barnen som skulle ha mat och sen somnade vi inte om förrens klockan 10, fick sova till elva så jag har väl sovit totalt 4h i natt och det känns nu på eftermiddagen.  Oj där blev det missbruk av ordet sömn ett antal ggr..

Måste få i mig ngt att äta oxå för inte ens det har jag gjort idag, konstigt att man inte är mer hungrig men magen ställer väl in sig på svält. Imorgon ska jag börja banta med modifast och ska bara dricka det under en veckas tid, får se hur det kommer gå hoppas det inte smakar allt för illa för då kommer jag inte kunna få ner det.

Nu ska jag umgås lite med min man som även idag ska iväg och då på korpen bowling mellan 18-20, lite tråkigt att han så sälla är hemma en kväll och bara umgås med oss.

Kommentarer
Postat av: monika

Heja Heja Sanna! Du fixar det :D

2010-02-08 @ 21:36:04
URL: http://monikafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0