Änka för kvällen

Jag ger upp, försökte läsa mig till hur jag ska få min bild som bakgrundsbild men det blev bara pannkaka av allt så jag hoppas Emma kan ta sig tid för mig ngn kväll och hjälpa mig. Fortsätter jag så kommer jag säkert bara fucka up allt. Förr kunde jag åtminstonde göra lite förändringar själv men nu var det så länge sen jag bloggade och pillade med detta så allt är som bortblåst.

Alla barnen sover så jag ska väl kolla runt lite mer på nätet sen sätta på en film, hyrde två idag så jag hoppas de är bra. David är iväg med grabbarna i stan och ska spela Fifa och kolla på Super Bowl, det var ju jag som påminde honom om det idag så jag kan knappast bli sur för det, men helst hade jag velat haft honom hemma så vi kunde haft myskväll. Men eftersom vi har resten av livet på oss så kommer det bli fler kvällar ♥

Jag blev bjuden på middag och bowling av min kära man ikväll och vi hade det så trevligt, tänk vad man uppskattar lite egentid nu när man har barn. Tänk på det ni som inga har och ta vara på den tiden för den kommer inte igen och de få stunder man har för sig själva är guld värda :)
Jag älskar mina barn, vilket jag inte ens ska behöva nämna, och älskar att va mamma men ibland måste man få lite egentid med sin man för att vårda förhållandet, bara två timmar ger så mycket och gör att man får en gnista då och då. Det är superviktigt att som småbarnsföräldrar vårda sitt förhållande och inte bara va mamma och pappa, det är så många förhållanden som just går sönder under den här tiden då det handlar mycket om barnen och att man får lite sömn osv. Jag är glad att vi kan skillja på att va mamma och pappa och sen fru och man, vi är inte gifta utan förlovade men det känns som vi är mer gifta eftersom vi är mer bundna nu till varandra med tre barn än med ett papper som binder oss ihop ♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0