Bedtime

Ska nog ta och lägga mig snart, klockan är "bara" 23.40 och jag brukar oftast inte lägga min innan 01-02 om nätterna men just idag känns det som om dagen varit väldigt lång. Förmodligen beror det på att jag bara vart hemma hela dagen och pysslat och inte vart iväg ngt. David kommer ju förmodligen inte hem innan 02.30 så honom får jag pussa på imorgon istället, funderar på att be honom ta upp barnen när han kommer hem för att mata dem så kanske de sover längre imorgon :) Annars får jag ta upp dem nu och det känns som det blir för tidigt om de ska sova till 9.00 imorgon (helst vill säga).

Hoppas Emma kan pilla lite med min design imorgon med för nu är den ganska tråkig, den har ju sett ut så här sen jag började blogga och jag känner att en förändring inte skulle skada :)

Lägger in ngr bilder på bästa kusinerna som hade skum krig i badet idag, de är enna vildingar när de slår sina små ihop :)

Natti....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0