Dagbok

Sitter och läser lite utav mina gamla inlägg och faan så roligt det är att läsa sådant man skrivit för länge sen, man kommer ju aldrig ihåg exakt vad man gjort i huvudet så att ha det här inne i bloggen är ju perfa...haha det va ett ord jag inte använt på många år.
Hur som helst jag måste blir bättre på att blogga, minst 1-2inlägg om dagen så jag har ngt att se tillbaka på, jag bloggar mest för min egen skull och därför har jag inte hakat på modebloggandet för ärligt talat så skiter jag i vad jag hade på mig just den här dagen. Har man inget intressantare liv så kan man ju göra det men för mig är det mest patetiskt, om inte jag bryr mig vilka kläder jag har på mig så varför skulle ngn annan göra det?! Okej om jag shoppar ngt roligt kommer jag lägga upp bilder på det men det här med dagens outfit har jag då aldrig förstått, men sen fyller jag ju oxå 30år i år :)

Kvällen har spenderats hos mor och Rune där vi blev bjudna på grillad kyckling, potatisklyftor och beasås, mumma men jag har insett att grillad kyckling inte är min grej, det är ju så torrt å tråkigt men potatisen som va hemma gjord var mumma :)

Skulle även haft date med en gammal vän Emma (över tele) nu på kvällskvisten men hon beslutade sig för att dricka ngr glas vin så hon däckade tidigt och vår date blev aldrig av haha rookie ;)

Imorgon hoppas jag få lite hjälp med min bloggdesign av just emma eftersom bilden är ca:2år gammal och jag inte längre är 28år utan snart 30år. Sen är vi ju inte längre bara tre i familjen utan fem, jag har fortfarande inte fattat att jag är tre barns mor men tro mig det lär jag bli varse om :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0