En bra början åtminstone

Så nu har jag grundat skänken och halva kistan med vit grundfärg och redan nu tycker jag det ser bättre ut, ska måla 2ggr till med färgen äggskal :) Hoppas det blir bra, kistan har jag hela sidorna och baksidan kvar att grundmåla men eftersom jag inte vill måla över de svarta detaljerna så tar det super lång tid och är väldigt pilligt. Så för att underlätta åker jag och köper en liiiten pensel imorgon så går det nog lättare :)




Skänken innan, lite mörkare trä i verkligheten blixten gjorde sitt till bilden!



Skänken efter ett lager med grundfärg



Kistan även den innan



Bara målat framtill och locket än så länge...

Nu ska jag se på Melodifestivalen även fast det oftast är så dåliga bidrag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0