Fredag kväll

Sitter hemma och ska snart kolla på Let´s Dance, Micke och mamma var här tidigare innan de skulle upp till O´Learys för att äta. Jag hade gärna följt med, då jag som vanligt knappt ätit något idag, men är man själv med tre barn så blir det svårt, mamma erbjöd sig att komma hit efter middagen så kunde jag få gå upp en sväng och umgås med min bror men vi får se för innan hon gick så ändrade hon sig lite och sa att vi får väl se hur sena vi blir :(

Har gjort mig en super god drink så länge, Bacardi Melon, frysta jordgubbar, is, margarita mix och päron dricka, mixa allt och det blir sjukt gott :) Jag är expert på jordgubbsdrinkar vid det här laget och lyckas alltid göra något gott vad jag än har för sprit hemma, ja inte tequila då för den vi har smakar skit och inget kan dölja den smaken..

Nej nu som sagt let´s Dance och mys med barnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0