Jag blir tokig

Jag är så trött och förbannad just nu, ingen lust med någonting och känner mig som världens sämsta mamma för jag orkar inte engagera mig när Tuwa går omkring och tjatar om en det ena och en det andra..Sen jag kom hem från London i måndagskväll har jag inte gjort i ordning mig en enda dag utan jag har gått omkring i mjukiskläder och en slarvigt uppsatt tofs. Känner mig allmänt sunkig och tråkig!

Blir så trött på Tuwa som kör med mig hela tiden hon är så bortskämd och van vid att hon alltid får som hon vill så jag måste säga nej nu för annars kommer hon bli odräglig om några år. Som nu tjatade hon om att få se Piff och Puff i flera minuter så när jag går in och hjälper henne sätta på filmen och den just ska börja så blir hon vansinning för då ska hon inte se den utan Nalle Phu istället. Helt sonika struntade jag i henne utan lät den va på och gick ut ur rummet. Hon gör alltid så att hon ändrar sig vilken hon ska se på el om hon spelar data spel så sitter hon och skriker att hon ska stänga av och när man väl gör det så skriker hon spela istället....jag orkar helt enkelt inte idag!



Tror ni inte ungen fick som hon ville efter jag skrivit klart ovanstående, nu ser hon på Phu så nu ska det väl va lugnt ett tag. Hoppas de andra sover ett tag till med så ska jag demostrativt lägga mig i sängen och kolla på såpor och äta snacks, alltid finns det väl något skit å se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0