London

Ar i London nu och halsar pa min kara van Sophia, har inte kunnat skriva nagot om det innan eftersom det skulle vara en overraskning for henne att vi kom pa hennes 30ars dag. Hon vart sjalvklart jatte glad och forvanad nar vi motte upp henne pa en bar med alla hennes vanner har i London. Vi kom hit i torsdags och har an sa lange inte gjort nagon sightseeing men ska ut och shoppa nu pa Oxfordstreet, bade Fia och Martina har kopt sig ett par UGG's och jag ar sjalv valdigt sugen pa att gora detsamma. Vi var inne i en butik igar som hette All Saint's och dar hade de super mycket snygga klader men tyvarr var prislapparna aven ganska hoga sa vi far se om jag slar till pa nagot idag.

Nej nu maste jag kila sa vi far ngt vettigt gjort, ska ta tuben fran lagenheten nu, en mardrom med alla manniskor som trangs men men inte mycket att gora :)

Just det funderar pa att klippa lugg nu, vart inspirerad av Martina som har det och ar sa fin i sin, vad tycker ni bangs or no bangs?

Bilder kommer sa smaningom, ska sitta har hemma och parta lite innan vi ska ut pa nagon bar och dricka lite drinkar sa jag kanske hinner slanga in nagra ikvall.

Saknar min familj nagot sa otroligt mycket och langtar efter jag kommer hem och far overrosa dem med min karlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0