Mormor, en uppskattad klippa ;)

Jag hade en bak kväll med Tuwa i måndags och här nedan följer resultatet, det blev både dumlemuffins, blåbärsmuffins, kladdmuffins och en äppelkaka. Tyvärr så tog jag inte ur äppelkakan direkt ur formen utan glömde bort den så den hade fastnat i botten så den var bara att slänga.

Nu är mamma här och busar med Tuwa så jag ska försöka få lite gjort här hemma under tiden hon är upptagen :)

Kvällen kommer för övrigt spenderas framför tv´n och alla dessa underbara program som dumburken bjuder på, ska även hinna med ett bad och sätta lite ny färg på fossingarna :)

Just det försöker hitta mitt typsnitt på rubrikernas text som jag hade innan vi gjorde om designen men jag kommer ju inte ihåg vad den hette, sen ska jag även försöka få bort länkarna som fortfarande ligger kvar till vänster fast Emma har lagt in nya under headern. Tillslut tänkte jag skriva ngn välkomst text som ska stå i vänstra sidan så folk som snubblar in här får reda på lite vem jag är, just det förstora texten oxå i mina inlägg för nu är den så liten att knappt jag kan läsa vad det står.
Sen är jag helt nöjd :)





Kommentarer
Postat av: Otilia

Så söt hon är! Jag försöker få en glimt av inredningen oxå i bakgrunden :) Har ju inte besökt erat nuvarande hem :)

2010-02-23 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0