Seg Sanna

När jag vaknade i morse mådde jag precis som jag förtjänade, tog mig halva dagen innan jag blev mig själv igen men trevligt hade vi. Nu på eftermiddagen/kvällen har jag och barnen varit hos mamma och ätit och busat, Leoni var kvar där så de två hade fullt upp att hitta på bus och väsnas så mycket de bara kunde.

Nu sover alla barnen och förhoppningsvis så sover även Alwa och My för kvällen, jag är så sjukt trött och seg idag så jag kan behöva en lugn kväll för mig själv i soffan.

I morgon blir det stor städning här hemma och David har även han lovat att hjälpa till, vi har ju inte städat speciellt mycket sen jag kom hem i måndags och det märks. Det är inte speciellt smutsigt men det är saker överallt som måste plockas undan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0