Skänken ska äntligen påbörjas

Det blev sovmorgon för min del imorse hur skönt som helst, visserligen hade jag vart upp två gånger imorse och matat barnen men sen somna jag om igen och vaknade av att mamma och Leoni stod och ringde på dörren. Nu är alla barnen badat och mamma och Leo gått hem, jag ska börja måla min skänk så bästa att ta en före bild så ni kan få se skillnaden när den blir klar :)

David fick ännu längre sovmorgon och gick just upp visserligen jobbade han igår och kom inte i säng förrens fyra imorse så det var han väl värd. Han jobbar ju även ikväll så vi får se vad vi ska hitta på, hoppas Micke och Milla vill komma så kan vi se Melodifestivalen ihop, bäst att ringa å fråga i tid !

Just det ska måla om min kista som jag fått av mamma också när jag ändå är i farten....wish me luck....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0