Bilder från Londonresan

Tänkte slänga in lite bilder från London, vart inte så många tagna tyvärr men några kan jag bjuda på :)
Längtar tillbaka nu när jag är hemma i vardagen igen men när jag var där så längtade jag bara hem, kan ju ha något att göra med att min underbara familj inte följde med utan satt hemma och väntade på mig. Ska försöka åka dit innan slutet på Juni igen och då tar jag med min mannen min, jag måste ju ha med mig någon som liksom jag älskar att gå på barhäng på eftermiddagen. Me vi får se vi har även tänkt att åka till Berlin i april och ev Riga, sen åker David till Boston i maj med jobbet (lyx och nej jag får inte följa med) så vi får se vad vi hinner med och tar oss för.

Bild 1: Martina på Skavsta, klockan är väl runt 8.40 och det är jag som dricker öl till frulle, lite nervös inför flygningen

Bild 2: Behövs ingen närmare förklaring förutom att jag i efterhand insett att en vecka i solarium inte skulle skada och att backslick inte är min grej haha

Bild 3: Utsikten från mitt fönster, jag vart så impad av molntäcket nedanför oss

Bild 4: Martina utanför Stansted då vi väntade på bussen

Bild 5: På Fia´s 30års födelsedagsmiddag, vi surpricade henne jue

Bild 6: På middagen jag å Martina försöker se söta ut

Bild 7: Jag och Fia på London Bridge (ska tilläggas att det var då fia sa att Big Ben bara var runt hörnet där framme och det slutade med att vi gick i typ 45min innan jag ens såg skymten av den.
Note to myself: Lita aldrig på den kvinnan när det gäller motion!!

Bild 8: Fia och Martina på vägen till Big Ben utanför någon mysig restaurant

Fler bilder togs självklart men eftersom det är så sjukt seg uppladdning på blogg.se så orkade jag inte lägga in fler, nu ska jag snart krypa ner i sängen är helt slut efter dagens fläng.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0