Lördag

dagen har spenderats med att städa lite smått ocg sen ge oss ut med alla barnen i vagnarna för att gå till mormor och äta våfflor. Självklart går mammas bästa våffeljärn sen 70-talet (orange och brunt) sönder så fort hon ska börja steka våfflor åt oss, Micke, Tina och Rune hade redan fått, så jag får åka hem och hämta vårt skit järn så att säga för att hon ska kunna fortsätta. De nya järnen är helt enkelt inte lika bra som de som gjordes förr, hur som helst mätta blev vi och gott var det. David kilade snart därefter upp till jobbet för att fixa inför kvällens besök, jag stannade kvar och blev kvar tills långt in på kvällen. Var nog hemma först efter halv tolv. Åt både middag och drack två-tre glas rött innan jag drog mig hemåt, Tuwa somnade strax innan nio i mormors famn så hon sover kvar där för natten. Kan va skönt med lite sovmorgon i morgon eftersom de små oftast bara vaknar för att få mat å sen sover till tio- elva hugget :)

Funderar på om man ska låsa upp min blogg men just nu så känns det skönare att ha den låst och där med ha koll på vilka som läser den, man vet ju aldrig vilka psykhuvuden som kan gå in annars å vet exakt vad jag gör och ska göra om dagarna!

Puss

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, gumman ta en funderare på om du ska låsa upp eller inte! Finns en hel del tokstollar ....men en del trevliga människor oxå som tur är!!!Kram Kram Veronica ps när blir nästa lunchdate????

2010-03-29 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0