Soligt och helt underbart.....

....men likt förbannat är jag sur, jo anledningen är att vi skulle gå och hämta Tuwa på dagis eftersom det är så fint väder. det enda problemet är att det går ju för fan inte att komma fram med barnvagnshelvetena, det är ju snö och vattenpölar lika djupa som lilla bassängen på jobbet. Sen på vissa ställen är det is och på andra en massa modd. Helt slut i hela kroppen är jag efter att gått fram och tillbaka och svettig som en gris blev jag för jag kunde ju inte listat ut med rövhålet att Goose jackan skulle bli aningen för varm....

Annars har det varit en hittils skön dag, på morgonen hade vi besök av prästen som ska döpa Alwa och My, han var hur trevlig som helst och lite yngre än vanligt 30-35år eller så. Han hade tattueringar och piercing högs upp i örat så man kan väl ganska lugnt säga att det inte är normalbilden av en präst men We Like :)
Just det snusade gjorde han oxå!

Snart är jag helt klar med kistan så då ska jag lägga upp en bild på den, jag vart super nöjd, världens lyft mot hur den såg ut tidigare och nu funderar jag på att ha den som soffbord. Tänkte börja med min mage oxå snart å måla den, svart i bakgrunden och guldspray över, kan ju bli hur som helst :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0