Terapi

Så nu har jag målat i snart två timmar och är äntligen klar med alla detaljerna på kistan, får säkert måla ett andra lager men det är det första som tar längst tid så det känns bra att ha det avklarat. Sitter och funderar på om jag ska packa ner barnen och gå ut en sväng, det är ju så fint väder ute och solen ger ju en massa ny energi och det är ju aldrig fel. Enda problemet är att Tuwa kommer hem om en timme och jag kan inte va ute med alla barnen själv och David jobbar. Skulle behöva handla lite också och börja med mat snart, jag är vrålhungrig för som vanligt har jag knappt fått i mig något idag.

Fick just en inbjudan till Glitzy´s bloggfest, super kul men jag vill ju inte gå själv och inte känna någon, konstigt att man har sånt behov av att ha med sig någon man känner på olika tillställningar för att man ska känna sig trygg.
Jaja det är säkert en massa trevliga människor redan där men någon att hålla i handen skulle inte va fel :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det löste sig igår hjärtat.

2010-03-10 @ 07:29:38
Postat av: Sanna

ja då det gjorde det, jag behövde bara vädra lite :)

Puss

2010-03-10 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0