Bitter, jag??!......neeeej

Nu ska ni få höra jag berättade ju i det tidigare inlägget att D skulle iväg på ett 3h möte på VÅR efterlängtade lediga dag tillsammans, då vill jag tillägga att han redan tidigare på dagen va på jobbet mellan 8.00- 10.30 för att fixa kassorna sen gårdagen.

Vem tror ni ringer strax innan 20.00??!!
Jo högsta chefen som har panik för det inte finns tillräckligt med personal som kan fixa ställningarna själv då stället är proppat med folk. David var alltså tvungen att ila dit för att styra upp det. Han skulle redan åka dit vid nio för ingen kan tydligen byta kanal på alla tv apparaterna förutom honom och dessutom efter det åka dit igen vid stängning för att räkna kassan och låsa å kolla att allt stämmer..

Men jag är INTE BITTER jag inte NO NO....jag är VANSINNIG....GRRRR

BTW så är jag sjukt uttråkad oxå, men jag har hittat en super fin klänning till Tuwa idag som jag ska beställa hihi

Va på stan idag å handlade för 1000:- till henne, ungen måste ju ha kläder, å snygga sånna haha

Måste köpa vinter byxor och en windstopper från PoP oxå, inte lika kul ;)
Men hon fyller ju snart 1år å då ska det vankas paket hihi

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, nu tycker jag du är skrämmande lugn, haha!

Kul att man i alla fall kan tröstshoppa!Det hjälper alltid! Kram!

2008-08-13 @ 22:27:36
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0