Ja ja....

Ja det gick ju fort över phew hihi..såg just klart på Project Runway finalen och det är nästan kusligt den jag ville skulle vinna vann igen, så är det med nästan alla serier jag sett där det handlar om en tävling jag har haft rätt de senaste åren i alla av dem spookey ;) el så har jag bara helt enkelt jävligt bra smak å tycke haha Va på stan idag igen, har nog handlat för ca 6000:- på bara kläder å andra tillbehör de senaste 2veckorna, med andra ord nu är det STOP för det. Tur för mig attjag varje gång köper ngr presenter till David så han inte lägger märke till hur mycket annat jag köpt ;)

Idag blev det ett par jeans till D, och en snygg t-shirt till d, två stickade koftor från Gina till mig, ett rouge och ett läppglans och sen så fyllde jag på min Angel allt såklart till mig. Till Tuwa blev det ett regnställ med mössa, en svart windstopper och så va jag å hämtade de kläderna jag beställt till henne från Me and I. Har säkert glömt ngt men men :)

Nu - Satc, Love It...

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi får hoppas också att D inte har full kontroll på blorren, haha=) Kram kram!

2008-09-02 @ 19:43:40
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hörredu, vart har du tagit vägen? Kram!!

2008-09-05 @ 15:41:02
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0